K REKLAMACI VŽDY PŘIKLÁDEJTE FOTOGRAFIE REKLAMOVANÝCH ROSTLIN
Nově přidán také POPTÁVKOVÝ FORMULÁŘ!
POSTUP ŘEŠENÍ
VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ
1/ Kontaktování nás na email: zahradnictvizoja@seznam.cz
2/ Vyplnění online formuláře na našich stránkách
https://www.zzoja.cz/formulare/odstoupeni-od-kupni-smlouvy
3/ Zaslání zpět na adresu provozovny / bez dobírky (v případě dobírky bude zásilka odmítnuta)
Zahradnictví ZOJA
Hořensko 21
512 01 Slaná Hořensko
3/ Zaslání informace o přijetí odstoupení + kontrola rostlin o nepoškozenosti
4/ Vrácení částky (může být ponížena z důvodu poškození, špatného zabalení )
5/ Ukončení odstoupení
REKLAMACE
(jiná odrůda, barva květu, poškození při dodání)
1/ Kontaktování nás na email: zahradnictvizoja@seznam.cz
2/ Vyplnění online formuláře na našich stránkách
https://www.zzoja.cz/formulare/reklamacni-formular
3/ Zaslání fotografií reklamovaných rostlin, obalu, zabalení na email: zahradnictvizoja@seznam.cz
4/ Po obdržení podkladů budete kontaktováni reklamačním oddělením
5/ Řešení reklamace - vyjádření reklamačního oddělení o dalším postupu a vyřešení
6/ Ukončení reklamace - zasláním nových rostlin, vrácení částky, zamítnutím
email: zahradnictvizoja@seznam.cz
ZMĚNY OBJEDNÁVEK a další záležitosti, prosíme, řešte emailem. Pro tyto úkony je nutný vstup do administrace eshopu a doložitelná korespon-dence. Přes den se pracovně pohybujeme v terénu a nahlížení do administrace je pro nás nemožné. Děkujeme za pochopení.
NEPŘÍJDOU MI ROSTLINY POŠKOZENÉ?
POZOR - PROSTOKOŘENNÉ ROSTLINY S EXPEDICÍ BŘEZEN/DUBEN, NELZE V JEDNÉ OBJEDNÁVCE KOMBINOVAT S ROSTLINAMI, KTERÉ MAJÍ DOSTUPNOST KVĚTEN A POZDĚJŠÍ!